تزریق ژل خط خنده

چهارشنبه 23 مرداد 1398
19:41
مبین تقوی

تزریق ژل خط خنده

تزریق ژل خط خنده

خطوط خنده نشان از یک زندگی شاد و پر از خنده دارند اما با افزایش سن این خطوط شما را مسن تر از آنچه واقعا هستید نشان می دهند، این موضوع روی اعتماد به نفس و احساس شما در مورد خودتان تاثیر می گذارد و دیگر خندیدن برای فرد لذت بخش نخواهد بود.

یکی از روش های پیشرفته و مناسبی که برای رفع این مشکل وجود دارد تزریق ژل است.

تزریق ژل خط خنده

ارتباط تزریق ژل و چین و چروک خط لبخند چیست؟

هیچ کس نمی تواند به طور کامل از اثرات پیری فرار کند و برای متوقف کردنش کاری کند، شاید نتوانید جلوی بالا رفتن سن را بگیرید اما با برخی اقدامات زیبایی و راه های درمانی مانند تزریق ژل می توانید از نشانه های پیری زودرس و حتی از خطوط و چروک های آزار دهنده که قبلا داشته اید جلوگیری کنید و چهره ای جوان تر داشته باشید.

یکی از خطوطی که تاثیر بسزایی در چهره دارند خطوط خنده هستند و متاسفانه سال به سال عمیق تر می شوند.

به طور کلی با افزایش سن بر اثر عوامل محیطی که تولید کلاژن در پوست را ضعیف می کنند به تدریج خطوطی در چهره ایجاد می شوند که یکی از آنها خطوط خنده یا خطوط دور لب هستند که وقتی از حدی بیشتر شوند باعث می شوند سن شما به طور کاذب بالا تر نشان داده شوند، برای حل این مشکل می توانید از تزریق ژل استفاده نمایید.

با تزریق ژل می توانیم تا حد زیادی از این روند جلوگیری کنیم، همچنین درمان خط خنده به وسیله Filler injection می تواند موجب لیفت صورت هم شود.

ماده ای که تزریق می شود باید کامل طبیعی و سازگار با بافت بدن باشد به همین خاطر به هیچ وجه از فیلر های دائمی که غیر طبیعی هستند استفاده نکنید.

تزریق ژل و فیلر های موقتی برای بدن ضرر ندارند و نکته بسیار مهم نحوه تزریق آن است.

فردی که این کار را انجام می دهد باید آشنایی دقیقی با آناتومی این ناحیه داشته باشد. معمولا متداول ترین استفاده تزریق ژل برای خطوط خنده و خطوط دور لب است و گاهی اوقات برای افرادی در سنین بالاتر خطوطی کنار لب پایین ایجاد می شود که برای آن ها تزریق در آن ناحیه انجام می شود.

تاثیرات ناشی از تزریق ژل به خط لبخند

تاثیرات ناشی از تزریق ژل به خط لبخند

یکی از متداول ترین روش هایی که برای کاهش چین و چروک صورت و از بین بردن خطوط عمیق لبخند و اخم استفاده می شود تزریق ژل است، Filler injection به راحتی می تواند باعث شود تا در کسری از ثانیه تمامی چین و چروک های موجود برطرف شود.

تزریق ژل می تواند باعث شود تا شما پس از چند سال مجددا طعم خوش جوانی و داشتن پوستی بدون چین و چروک را تجربه نمایید.

با استفاده از Filler injection بلافاصله پس از تزریق وضعیت چین و چروک ها بهبود یافته و فرد می تواند شاهد پوست جوان خود باشد.

شاید بزرگترین سوالی که مطرح می شود این است که چرا به تزریق ژل نیاز است؟

چه دلایل و نکاتی می تواند باعث ایجاد مشکلات متفاوتی در زمینه چین و چروک صورت و خط لبخند گردد؟

لازم به ذکر است که علت های مختلفی وجود دارد که می تواند باعث ایجاد خط لبخند عمیق و ناخوشایند شود.

شايعترين علل خطوط لبخند عبارتند از:

  1. افزایش سن
  2. ژنتیک
  3. قرار گرفتن به مدت طولانی زیر نور خورشید
  4. سیگار کشیدن
  5. استرس و فشار

بهبود و طراحی خط لبخند با تزریق ژل

بهبود و طراحی خط لبخند با تزریق ژل

دهان انسان در طول شبانه روز به مقدار زیادی حرکت می کند و این امر باعث می شود تا چین و چروک و خطوط در اطراف دهان به گونه ها گسترش یابد و تزریق ژل یک نیاز محسوب شود.

از دست دادن حجم هیدراتاسیون کلاژن و به وجود آمدن چین و چروک و خطوط تبدیل به یک نگرانی در میان بیماران حتی به عنوان یک جوان در دهه بیست سالگی شده است…

تزریق ژل ها تاثیر به سزا و چشم گیری در بهبود و طراحی خط لبخند دارد.

حتما باید کمی بعد از انجام تزریق صبر کنیم زیرا ممکن است نیاز به روتوش داشته باشد و یا ممکن است تزریق غیر قرینه باشد.

خطوط لبخند با تزریق ژل درمان می شوند. به طور مستقیم به خط لبخند تزریق می شود.

انواع مختلفی از ژل های تزریقی برای خطوط لبخند استفاده می شود رایج ترین آن ها موقتی هستند و اثرات آن ها زیر موقت هستند و فرد بیمار به راحتی می تواند آن را تغییر دهد یا تخلیه کند.

رفع چین و چروک های خط لبخند با تزریق ژل

رفع چین و چروک های خط لبخند با تزریق ژل

دو مورد از روش های و فیلر های تزریق ژل زیبایی برای درمان خطوط لبخند عبارتند از: Juvéderm و Versa

Juvéderm یک روش محبوب با استفاده از تزریق ژل های حاوی هیالورونیک اسید است.

Juvéderm با هدف اصلاح خطوط لبخند عمل می کند. با استفاده از هیالورونیک اسید مخلوط، Juvéderm در اطراف خطوط لبخند شما تزریق می شود تا خط ها را پر و چهره شما را زیبا کند.

بسیاری از بیماران از نتایج این عمل راضی بوده اند و ماندگاری آن از 1 تا 2 سال بوده است

Versa یکی دیگر از فیلر هایی است که هنگام تزریق ژل مورد تایید سازمان غذا و دارو می باشد، حاوی هیالورونیک اسید است و برای درمان خطوط لبخند استفاده می شود.

نتایجی فوق العاده طبیعی را ارائه می دهد، به طرز شگفت انگیزی بسیاری از خطوط مناطق چهره شما که در طول زمان ایجاد شده اند، از بین می برد.

قبل از انجام تزریق ژل بهتر است تا با پزشک معالج خود مشورت کنید و اطلاعات جامعی کسب کنید که کدام یک از ژل ها برای نیاز های شما مناسب است و اطمینان حاصل کنید که با استفاده از این روش خطوط لبخند شما از بین می رود.

معمولا اولین جلسه تزریق ژل آن چنان طولانی نخواهد بود و عوارض بسیار خفیفی نیز مشاهده خواهید کرد.

برخی از تورم و قرمزی و تحریک بلافاصله پس از اولین جلسه شما رایج است، اما در نهایت محو خواهند شد و جای نگرانی ندارد.

بسته به نوع Filler injection که پزشک متخصص به شما توصیه می کند، می توانید نتایج خود را چند ماه تا چند سال مشاهده کنید.

عوارض و خطرات احتمالی تزریق ژل خط لبخند

قبل از انجام تزریق ژل خط لبخند از مصرف داروهای ضد التهابی پرهیز کنید تا احتمال کبودی در محل تزریق کمتر شود.

ژل های تزریقی اگر توسط متخصصان با صلاحیت علمی انجام نشود ممکن است مشکلات و خطراتی را به دنبال داشته باشد، حتما صلاحیت فرد بررسی شود و توسط افراد غیر پزشک انجام نشود.

ورم و کبودی پس از تزریق ژل خط کشده اجتناب ناپذیر هستند و طی 1 الی 2 روز از بین می روند، حتی می توانید با آرایش روی آن را بپوشانید.

عوارض و خطرات احتمالی تزریق ژل بسته به نوع ژل تزریقی مورد استفاده دارد.

عدم استفاده از یک ژل خوب باعث می شود که به مرور زمان گوله گوله شود و حتی در صورت تخلیه آن هم مشکلات بسیاری داشته باشید.

لذا قبل از انجام این کار با پزشک خود در مورد نوع و برند ژل مشورت کنید.

اگر روند درمانی و زیبایی تزریق ژل توسط پزشکی ماهر انجام نشود ممکن است شاهد نتایج منفی و ناخوشایندی باشید زیرا اگر پزشک مربوطه تکنیک غلطی را برای Filler injection استفاده کند و موضع تزریق ژل را به خوبی ضد عفونی نکند امکان عفونت و سایر مشکلات دیگر را به همراه دارد.

عوارض جدی تزریق ژل، از جمله واکنش های آلرژیک و عفونت، نادر هستند اما ممکن است اتفاق بیفتند. همچنین ممکن است Filler injection در مناطق خاص جمع آوری شده و توده های زیر پوست ایجاد شود.

اغلب می توان آن ها را برای بهبودی ماساژ داد. از دست زدن یا مالیدن این ناحیه صورت خود برای چند روز اجتناب کنید، زیرا این کار شما می تواند توزیع ژل را در پوست تغییر دهد.

شما می توانید با مراجعه به ” کلینیک تخصصی پوست و مو مارال” و مشورت با متخصصین مجرب این کلینیک پوست و مو از قیمت تزریق ژل خود مطلع شود. جهت مشاوره با شماره 02144120537 تماس بگیرید.

همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت ، از مشاوره آنلاین بهره مند شوید.


[ بازدید : 296 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کلینیک تخصصی زیبایی مارال است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]