تزریق بوتاکس به بینی

چهارشنبه 23 مرداد 1398
15:36
مبین تقوی

تزریق بوتاکس به بینی

تزریق بوتاکس به بینی

چین‌وچروک‌های رو صورت اگرچه می توانند نشان دهنده‌ی تجربه‌های زندگی باشند ولی ازنظر بسیاری ناخوشایند هستند. این چین‌وچروک‌ها جوانی و شادابی را از چهره‌ می‌گیرند و زیبایی چهره را از بین می‌برند.

تزریق بوتاکس به بینی

به همین دلیل سال‌هاست پزشکان و داروسازان در پی این‌اند روش‌های جدید و راحت‌تری در اختیار مردم قرار دهند تا این یادگارهای چین‌خورده‌ی زمان را از روی صورت‌ها بردارند، در نتیجه به روشی مطمئن به نام تزریق بوتاکس رسیدند.

یکی از روش‌هایی که ده‌ها سال است مورداستفاده مردم و توصیه پزشکان قرار می‌گیرد، تزریق بوتاکس است. از همان سال‌های اولیه پیدایش و ابداع تاکنون botox injection بسیار محبوب بوده و توسط تعداد بسیار زیادی از افراد از قبلی مرد و زن استفاده می‌شود.

در زمان‌های دورتر این روش فقط برای از بین بردن چین و چروک صورت استفاده می‌شده است.

در سال‌های اخیر، نوع دیگری از استفاده از تزریق بوتاکس مخصوصاً در کشور کره جنوبی محبوب شد که به‌سرعت در تمامی جهان پراکنده شد.

در این روش با استفاده از botox injection به‌جای عمل زیبایی بینی مشکلاتی اعم از قرینه نبودن یا قوز داشتن یا بسیاری دیگر از مشکلات بینی برطرف می‌شود، این در حالی است که تزریق بوتاکس زمان، هزینه و خطرات بسیار کمتری نسبت به جراحی بینی دارد.

تأثیرات تزریق بوتاکس به‌صورت و بینی

تزریق بوتاکس متدی است که سال‌ها توسط پزشکان و متخصصان مجرب توصیه می‌شود و اثربخشی خود را درگذر زمان ثابت کرده است.

تاثیرات تزریق بوتاکس به صورت و بینی

اساس کار botox injection درواقع سم بوتاکس حاصل از باکتری‌ای به نام کلستیریدیوم بوتولیسم است که باعث می‌شود عضله‌ای که این سم به آن تزریق می‌شود قدرت انقباض خود را از دست بدهد.

درواقع تزریق بوتاکس راه سیگنال‌های عصبی به عضلات را مسدود می‌کند و با عدم انقباض عضلات، چین‌وچروک‌ها نرم و شل می‌شوند.

بوتاکس چین‌وچروک‌های گوشه دهان، گردن، خطوط اخم و لبخند، چین‌های کناره‌ی چشم و چانه را از بین می‌برد ولی خطوط و چین‌وچروک‌های ناشی از آسیب آفتاب و گرانش به botox injection پاسخ نمی‌دهند.

تزریق بوتاکس به بینی به‌طورمعمول برای جلوگیری از ایجاد چین‌وچروک‌های ناخوشایندی است که بر روی بینی به هنگام خندید ایجاد می‌شوند و یا با botox injection، پزشکان متخصص می توانند طرفین بینی را کمی کوچک کنند.

البته تزریق بوتاکس به بینی برای همه‌ی افراد روشی ایده آل و مناسب به‌حساب نمی‌آید و بهتر است با پزشک دراین‌باره مشورت شود.

تزریق بوتاکس به بینی در بهترین حالت تا چند سال به شما نتایج دلخواهتان را خواهد داد اما بااین‌حال botox injection نسبت به عمل زیبایی بینی بسیار مقرون‌به‌صرفه تر بوده و درحالی‌که عمل زیبایی بینی به حداقل یک ماه ریکاوری و بهبود نیازمند است، ولی تزریق بوتاکس فقط در چند دقیقه انجام‌شده و پس‌ازآن به زمان بسیار کمتری برای بهبود نیاز دارد.

تزریق بوتاکس به بینی نسبت به عمل زیبایی بینی فواید بسیار زیادی دارد. خطرات احتمالی بسیار کمتر بوده و در زمان و هزینه صرفه‌جویی می‌شود ولی متأسفانه نمی‌تواند به اصلاح همه‌ی انواع بینی بپردازد.

botox injection به‌طورکلی معمولاً به چند دقیقه زمان نیاز دارد و نیازی به بیهوشی نیز ندارد. این روش، تنها پس از سه تا هفت روز اثر کامل خود را نشان خواهد داد.

آیا تزریق بوتاکس به‌صورت و بینی ممکن است؟

تزریق بوتاکس برای از بین بردن چین‌وچروک‌ها، ده‌ها سال است که انجام می‌شود و بیشترین ناحیه‌ی مورداستفاده از آن بر روی صورت است.

انجام botox injection، برای چین‌وچروک‌های کنار چشم یا برای جلوگیری از خط لبخند در کناره‌ی دهان یا از بین بردن خط اخم از محبوب‌ترین و قابل‌اعتمادترین راه‌هاست با رعایت این شرط که توسط کادر پزشکی ماهر انجام شود.

با توجه به اینکه صورت بخش بسیار مهمی از بدن هر فرد است و آسیب به اعضای آن می‌تواند زندگی فرد را دگرگون کند، توجه داشته باشید که برای تزریق بوتاکس به پزشکی باتجربه و قابل‌اعتماد مراجعه کنید زیرا همان‌قدر که موفقیت در botox injection می‌تواند به شما شادی ببخشد.

اشتباه و خطا در انجام آن نیز می‌تواند مشکلات زیادی به بار آورد که با انتخاب پزشک مناسب این نگرانی رفع خواهد شد.

معمولاً نتایج بوتاکس صورت درصورتی‌که به‌خوبی فرایند مراقبت‌های بعد از تزریق بوتاکس صورت گیرد و پزشک توانا و متخصص و ماهری تزریق و مشاوره را انجام دهد بسیار رضایت‌بخش و قابل‌اعتماد است به همین دلیل به‌سرعت botox injection در حال همه‌گیر شدن است و توسط بسیاری از پزشکان و متخصصان در نقاط مختلف جهان توصیه می‌شود.

مراقبت‌های بعد از تزریق بوتاکس به بینی

تا بیست‌وچهار ساعت بعد از تزریق بوتاکس از مصرف هرگونه نوشیدنی الکلی و الکل بپرهیزید، ورزش‌های ایروبیک و هوازی انجام ندهید، مناطقی که تحت درمان قرارگرفته‌اند را ماساژ ندهید. درواقع باید یک هفته از ماساژ بینی و صورت اجتناب کنید.

همچنین تا یک هفته از فشار واردکردن به‌صورت و بینی خودداری کنید این جمله به این معنی است که باید از پوشیدن کلاه‌های غواصی و شنا و کلاه موتورسواری و به‌طورکلی پوشاکی که حالت کششی دارند، اجتناب کنید.

بعد از چهار ساعت از تزریق بوتاکس نخوابید و شب بعد از botox injection به‌صورت صاف بر روی تخت دراز بکشید و استراحت کنید.

سعی کنید عضلاتی که مورد تزریق بوتاکس قرارگرفته‌اند را، چهار ساعت بعد از عمل، حرکت و ورزش دهید. برای نمونه می‌توانید بخندید، لبخند بزنید، اخم کنید و به‌طورکلی عضلات صورتت و بینی‌تان را حرکت دهید. در صورت ایجاد کبودی از کرم‌های مخصوص و یخ می‌توانید بر روی ناحیه‌ی کبود شده استفاده کنید تا روند بهبود آن سرعت بگیرد.

اگر به‌راحتی کبود می‌شوید می‌توانید قرص‌های ارنیکا را یک روز قبل از عمل و به مدت پنج روز استفاده کنید. از مواد آرایشی معدنی می‌توانید بلافاصله پس از تزریق بوتاکس استفاده کنید. تا سه چهار روز پس از تزریق از حمام آفتاب و سونا و تخت‌های برنزه کننده استفاده نکنید.

از هیچ نوعی از تئودورانت تا بیست‌وچهار ساعت بعد از عمل استفاده نکنید. برای کاهش کبودی حاصل از تزریق بوتاکس همچنین می‌توانید از دو هفته قبل از تزریق از آسپرین و داروهای ضدالتهابی استفاده کنید.

تزریق بوتاکس به بینی می‌تواند در برخی موارد خطرناک باشند و یا نتیجه‌ی دلخواه را به شما تحویل ندهند بنابراین قبل از تصمیم‌گیری با پزشک متخصص مشورت کنید.

هزینه‌های ناشی از تزریق بوتاکس به بینی

با توجه به اینکه تزریق بوتاکس بینی حساسیت بسیار زیادی دارد و نیاز است پزشکی بسیار ماهر انجام این عمل را به عهده بگیرد اولویت هر فرد باید انتخاب پزشک قابل‌اعتماد و دارای تجربه در این زمینه باشد بااین‌حال هزینه‌ی botox injection یکی از فاکتور های ست که برای بسیاری از بیماران مهم و تعیین‌کننده است. این هزینه در بازه مشخصی تغییر می‌کند.

هزینه تزریق بوتاکس به پزشک ناظر و انجام دهنده‌ی آن، داروهای مورداستفاده و مقدار بوتاکس موردنیاز، وابسته است بنابراین این هزینه‌برای هر شخص می‌تواند متفاوت باشد ولی به‌طورکلی انجام بوتاکس بینی نسبت به راه‌های دیگر برای تغییر شکل بینی مانند عمل بینی که بسیار هزینه‌برتر است، با توجه به نتیجه‌ی حاصل بسیار مناسب است.

شما می توانید با مراجعه به ” کلینیک تخصصی پوست و مو مارال” و مشورت با متخصصین مجرب این کلینیک پوست و مو از قیمت تزریق بوتاکس خود مطلع شود. جهت مشاوره با شماره 02144120537 تماس بگیرید.

همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت ، از مشاوره آنلاین بهره مند شوید


[ بازدید : 155 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کلینیک تخصصی زیبایی مارال است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]