تزریق چربی در لب و و مزایای آن

چهارشنبه 23 مرداد 1398
18:38
مبین تقوی

تزریق چربی در لب و و مزایای آن

تزریق چربی در لب

با توجه به گسترش عمل های زیبایی و فراگیر شدن این عمل ها در بین مردم همواره به کاربرد های جدیدی از آن ها پرداخته خواهد شد، یکی از عمل های زیبایی که به صورت عادی و متداول در جوامع امروزی انجام خواهد شد عمل زیبایی تزریق چربی است که علاوه بر اهداف کلی در نظر گرفته شده برای آن امروزه در نواحی مختلف بدن به منظور زیباسازی نیز استفاده خواهد شد.

تزریق چربی در لب

لب ها یکی از مهمترین عناصر صورت هر فردی محسوب می شود که در حقیقت در تمامی زمان هایی که شما لب به سخن باز می کنید توجه شخص مقابل شما را به خود جلب خواهد کرد، این موارد می تواند در روابط اجتماعی شما نیز تا حدی زیادی تاثیر داشته باشد و باعث سر افکندگی یا سر بلندی شما شود.

ظاهر هر فردی برای وی مهم بوده و حائز اهمیت می باشد.

عمل زیبایی تزریق چربی می تواند باعث شود تا بدون هیچ دغدغه ای در زندگی روزمره خود نیز بتوانید این زیبایی ها را به دست آورید تا هیچگاه اعتماد به نفس خود را از دست ندهید.

لب های برجسته و پر شور هر شخصی می تواند نوید از انرژی و جریان داشتن زندگی را داشته باشد پس هیچ گاه از استفاده از عمل زیبایی تزریق چربی برای بهبود وضعیت لب های خود غافل نشوید.

آمادگی های قبل از تزریق چربی به لب

قبل از انجام هر عمل زیبایی بهترین حالت این است که شما اطلاعات کاملی در مورد روند پیش رو به دست آورید، این موضوع در مورد عمل زیبایی تزریق چربی نیز صدق خواهد کرد و در نتیجه اگر شما می خواهید بهترین نتایج را از عمل زیبایی fat injection خود کسب نمایید بهتر است تا اطلاعات کاملی را در مورد عمل زیبایی تزریق چربی به دست آورید.

آمادگی های قبل از تزریق چربی در لب

شما می توانید این اطلاعات را در مورد عمل زیبایی تزریق چربی از پزشک معالج خود دریافت نمایید تا به راحتی بتوانید به زندگی عادی خود بازگشته و از نتایج به دست آمده از عمل زیبایی fat injection لذت ببرید.

معمولا پیش از انجام هر عمل زیبایی مخصوصا عمل زیبایی تزریق چربی جلسات مشاوره ای برگزار خواهد شد که به فرد این اجازه را می دهد تا تصمیمات درستی داشته باشد و برخی نکات را رعایت نماید.

پیش از انجام عمل زیبایی تزریق چربی لب باید دقت داشته باشید که باید دستورالعمل های زیر را که تنها بخشی از موارد مورد نیاز برای عمل زیبایی fat injection است را رعایت کنید.

رعایت این نکات باعث خواهد شد تا روند درمانی مناسبی داشته باشید و بدون هیچ دغدغه ای بتوانید به نتایج پیش روی خود فکر کنید و از ظاهر جدید لب های خود پس از عمل زیبایی تزریق چربی لذت ببرید.

  1. عدم مصرف داروهای ضد انعقاد خون و مکمل های گیاهی به منظور چلوگیری از خون ریزی حین عمل
  2. عدم مصرف دخانیات و استعمال مواد مخدر به موجب جلوگیری از عفونت
  3. تمامی نتایج و آزمایشات پزشکی خود را طی کرده و در اختیار پزشک متخصص خود قرار دهید
  4. در صورت مصرف داروهای خاص مراتب را به پزشک متخصص خود اطلاع دهید
  5. عدم مصرف مشروبات الکلی

خطرات و عوارض تزریق چربی در لب

خطرات و عوارض جانبی ناشی از تزریق چربی به لب

مطابق هر عمل دیگری عمل زیبایی تزریق چربی نیز می تواند برخی مشکلات و عوارض احتمالی را به همراه داشته باشد، این عوارض احتمالی شاید باعث شود تا برخی از انجام این عمل زیبایی منصرف شوند اما در این بین نکته ای وجود دارد و آن نکته این است که تمامی این عوارض احتمالی خواهند بود.

به واسطه استفاده از سلول های چربی خود بیمار در هنگام عمل زیبایی fat injection هیچ گونه حساسیت و آلرژی رخ نخواهد داد و تنها عوارضی که اتفاق خواهند افتاد می تواند به واسطه عدم تخصص کافی تیم پزشکی یا روند درمانی باشد.

در نتیجه برای کاهش تمامی عوارض و خطرات احتمالی ناشی از عمل زیبایی تزریق چربی می توانید به راحتی یک انتخاب درست داشته باشید تا خیالتان از بابت نتایج به دست آمده و به حداقل رساندن عوارض راحت باشد.

  1. خون ریزی و تورم و کبودی خفیف در روز های ابتدایی پس از عمل زیبایی تزریق چربی
  2. روند آرام و کند بهبودی در دوران نقاهت و همچنین عفونت های جزئی و احتمالی
  3. خارش یا جذب شدن تمامی سلول های چربی تزریق شده به لب ها
  4. عدم تقارن بین لب ها پس از عمل زیبایی fat injection
  5. توده ای شدن نتایج به دست آمده و ژل های تزریق شده
  6. درد و ناراحتی خفیف پس از عمل زیبایی تزریق چربی

مراقبت های بعد از تزریق چربی در لب

مراقبت های بعد از تزریق چربی به لب

به منظور کاهش خطرات و عوارض ناشی از هر نوع عمل زیبای یو درمانی مانند عمل زیبایی تزریق چربی بیماران می توانند از نکاتی و دستورالعمل هایی که توسط پزشک متخصص در اختیار آن ها قرار داده شده است استفاده نمایند.

این نکات و رعایت آن ها می تواند باعث شود تا نتایج به دست آمده کاملا باب میل افراد باشد و دیگر هیچ نگرانی از بات دوران نقاهت و بهبودی نداشته باشند.

شما با رعایت نکات مرتبط با مراقبت های بعد از عمل زیبایی تزریق چربی می توانید این اطمینان را به دست آورید که دیگر جای هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت و می تواند به راحتی بدون هیچ عوارض جانبی و خطری به زندگی عادی خود بازگردید.

  1. سعی کنید تا چند هفته بعد از اتمام روند درمانی عمل زیبایی تزریق چربی از سیگار کشیدن پرهیز کنید
  2. از مصرف الکل و دخانیات به منظور جلوگیری از بروز عفونت خودداری نمایید
  3. برای کاهش احتمال خون ریزی و کندی روند درمان می توانید مصرف داروهای ضد انعقاد خون مانند آسپرین و وافارین را متوقف نمایید
  4. از مصرف داروهای مسکن و آنتی بیوتیک بدون هماهنگی با پزشک خود جدا خودداری کنید، استامینوفن یا حتی ایبوپروفن می تواند مواردی از این داروهای مسکن باشد که مصرف آن ها در هفته ابتدایی دوران نقاهت پس از عمل زیبایی تزریق چربی ممنوع است
  5. از وارد کردن فشار مستقیم بر روی محل fat injection جدا خودداری کنید
  6. در صورتی که نتایج به دست آمده رضایت بخش نبود و یا با مشکلاتی مواجه شدید حتما سریعا مراتب را به پزشک متخصص خود اطلاع دهید.

موارد استفاده تزریق چربی در لب

موارد استفاده از تزریق چربی در لب

هر عمل زیبایی می تواند نتایج مختلفی داشته باشد و یا با اهداف گوناگونی انجام شود، این مسئله در مورد عمل زیبایی تزریق چربی نیز صدق خواهد کرد و باعث می شود تا افراد تصمیم به انجام آن بگیرند.

به عنوان مثال تا زمانی که فرد مطمئن نباشد که نتیجه به دست آمده از عمل زیبایی fat injection زیبایی لب ها و صورت وی خواهد بود هیچگاه نسبت به انجام این عمل زیبایی یعنی تزریق چربی اقدام نخواهد کرد.

چربی های استخراج شده در روش های لیپوماتیک یا لیپو وایزر برای استفاده در عمل زیبایی تزریق چربی به لب ها در ابتدا تصفیه شده و سپس مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

استفاده از چربی های بدن بیمار باعث خواهد شد در کنار زیبایی بخشی به بافت ها و تغییر ظاهر صورت فرد بیمار شاهد یک دوران بهبودی عادی و معمولی باشد زیرا به واسطه استفاده از چربی های بدن خود بیمار هیچ حساسیتی به وجود نخواهد آمد.

عمل زیبایی fat injection علاوه بر حالت کلی که دلیل اصلی انجام این عمل زیبایی محسوب می شود می تواند باعث رفع مشکلات و نقص های بسیاری در صورت و لب ها شود که همین موضوعات نیز می تواند تا حد زیادی باعث جذب افراد به سمت انجام عمل زیبایی تزریق چربی باشد.

  1. رفع چین و چروک اطراف لب و خطوط خنده
  2. رفع مشکلات ارثی، زیبایی، آسیب های شدید و تروما به لب ها
  3. افزایش حجم لب ها به منظور افزایش زیبایی و جلوه در صورت
  4. پر کردن و یا برقراری تقارن از دست رفته لب ها
  5. همگام سازی و سازگاری سایز و حجم لب ها با یکدیگر و همچنین دیگر اجزای صورت

شما می توانید با مراجعه به ” کلینیک تخصصی پوست و مو مارال” و مشورت با متخصصین مجرب این کلینیک پوست و مو از قیمت تزریق چربی خود مطلع شود. جهت مشاوره با شماره 02144120537 تماس بگیرید.

همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت ، از مشاوره آنلاین بهره مند شوید


[ بازدید : 164 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کلینیک تخصصی زیبایی مارال است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]