تزریق چربی در سینه

چهارشنبه 23 مرداد 1398
19:07
مبین تقوی

تزریق چربی در سینه

تزریق چربی در سینه

همواره یکی از مهم ترین المان ها و ویژگی های بدن هر فردی اندام های خاص وی است.

به عنوان مثال زنان و بانوان همواره اهمیت خاصی برای سینه های خود قائل هستند، به طوری که معمولا زنان و دخترانی که سینه های نسبتا کوچک تری دارند از قرار گرفتن در جوامع عمومی کمی دوری می کنند زیرا از این وضعیت رضایت کافی ندارند.

تزریق چربی در سینه

اما خبر خوب این است که علم پزشکی این روزها توانسته با عمل زیبایی تزریق چربی این مشکل را برطرف نماید.

عمل زیبایی تزریق چربی به راحتی می تواند باعث شود تا تمامی زنانی که فکر می کنند ظاهر ناخوشایندی دارند و از سینه های خود راضی نیستند بتوانند فرم دلخواه خود را به دست آورند و از ظاهر جدید خود که به واسطه عمل زیبایی fat injection به دست آمده است لذت ببرند.

تاثیرات تزریق چربی در سینه

عمل زیبایی تزریق چربی می تواند برای نواحی مختلفی از بدن انجام پذیرد، با توجه به نوع عمل زیبایی که انجام خواهد شد این امکان وجود دارد که تمامی چربی های استخراج شده که در واقع زائد بودند بتواند در نواحی دیگری از بدن مورد استفاده قرار گیرد.

چربی های زائد که به واسطه روش های مختلفی مانند لیپوماتیک استخراج خواهد شد و سپس توسط دستگاه های سانتریفیوژ تصفیه می شود می تواند برا حجم دهی، فرم دهی و تناسب اندام های مختلفی نظیر سینه مورد استفاده قرار گیرد.

تاثیر تزریق چربی در سینه

امروزه عمل زیبایی تزریق چربی به سینه یکی از متداول ترین روش هایی است که بدون برش های عمیق و جراحی می تواند باعث بهبود وضعیت سینه های زنان شود.

سینه و پستان هر زنی برای وی از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند نقش به سزایی را در ظاهر و تناسب اندام وی ایجاد نماید در نتیجه عمل زیبایی fat injection به یکی از پر طرفدار ترین عمل های زیبایی در بین بانوان تبدیل شده است.

زنانی که نسبت به انجام عمل زیبایی تزریق چربی اقدام می کنند به راحتی می توانند مشکلات خود را برطرف نموده و ظاهر جدیدی برای خود ایجاد نمایند.

این دسته از زنان پس از عمل زیبایی تزریق چربی شاهد افزایش چشم گیر حجم سینه های خود خواهند بود و تا حد زیادی مسائلی مانند افتادگی، چین و چروک و پیر شدن پوست را مشاهده نخواهند کرد.

تاثیراتی که عمل زیبایی تزریق چربی می تواند در ظاهر و سینه بانوان ایجاد کند بسیار چشم گیر و عمده خواهد بود زیرا سینه ها یکی از مهم ترین اندام های هر زنی محسوب می شود.

پس از اینکه فرد از اتاق عمل و کلینیک خارج شده می تواند به راحتی پس از عمل نتایج حاصل از عمل زیبایی تزریق چربی را مشاهده نمایند و شاهد سینه های جدید خود باشد.

عمل زیبایی تزریق چربی باعث افزایش اعتماد به نفس بیماران شده و و اینگونه ضریب امید به حضور در جامعه افراد نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

مراقبت های بعد از تزریق چربی در سینه

مراقبت های بعد از تزریق چربی در سینه

فارغ از نوع عمل زیبایی و یا هدفی که یک عمل زیبایی دنبال می کند، تمامی عمل های زیبایی دارای مراقبت ها و دوران نقاهتی است که باید به خوبی طی شود تا زمانی که دوران نقاهت و نکات مورد نیاز در دوران نقاهت ببه درستی انجام نشود فرد نمی تواند شاهد نتایج مطلوب حاصل از عمل زیبایی تزریق چربی باشد.

همان طور که ذکر شد تمامی این مسائل و نکات دوران نقاهت برای عمل زیبایی fat injection نیز وجود خواهد داشت در نتیجه بهترین کار این است که پیش از انجام عمل زیبایی تزریق چربی درمورد دوران نقاهت و نکات و دستورالعمل هایی که باید در این دوران رعایت کنید با پزشک متخصص خود صحبت کنید.

صحبت کردن و مشورت با پزشک متخصص به منظور رعایت برخی نکات مورد نیاز برای عمل زیبایی تزریق چربی موجب می شود تا نتایجی که به دست می آید نزدیک به آن چه شما می خواهید باشد و همین موضوع می تواند اعتماد به نفس شما را افزایش داده و باعث شود تا از نتیجه به دست آمده از عمل زیبایی fat injection راضی باشد.

  1. پس از انجام عمل زیبایی تزریق چربی به مدت چند هفته از سیگار کشیدن پرهیز کنید زیرا این کار روند بهبودی را کند کرده و می تواند باعث افزایش احتمال عفونت گردد.
  2. تا چند هفته پس از عمل زیبایی fat injection از مصرف داروهای ضد انعقاد خون و مکمل های گیاهی پرهیز کنید زیرا احتمال خون ریزی را افزایش خواهد داد.
  3. با توجه به اینکه عمل زیبایی تزریق چربی در سینه انجام شده است برای تثبیت نتایج به صورت نهایی با توجه به پیشنهاد پزشک متخصص می توانید از گن های طبی مخصوصی استفاده کنید.
  4. در صورت تجویز داروهای مشخص و مسکن از سمت پزشک متخصص طبق دستور داده شده آن ها را مصرف نمایید زیرا باعث بهبود وضعیت تورم و کبودی های ناشی از عمل زیبایی fat injection خواهد شد.
  5. برای کنترل تورم و کبودی می توانید از کمپرس سرد یا یخ استفاده کنید
  6. از مالش داده و خوابیدن بر روی سینه های خود تا دو هفته ی ابتدایی پس از عمل زیبایی تزریق چربی پرهیز نمایید.
  7. ممکن است برخی واکنش هایی مانند کهیر یا واکنش های آلرژیک مشهود باشد، در چنین شرایطی اگر نتایج تا یک هفته باقی ماند هیچ مشکلی وجود ندارد ولی در غیر این صورت حتما پزشک متخصص خود را مطلع نمایید.

عوارض جانبی و خطرات تزریق چربی در سینه

عوارض جانبی و خطرات ناشی از تزریق چربی در سینه

عمل زیبایی تزریق چربی نیز مانند هر عمل زیبایی یا درمانی دیگری می تواند باعث ایجاد برخی خطرات و عوارض شود، البته نکته ای که در مورد عمل های زیبایی و به خصوص عمل زیبایی fat injection وجود دارد این است که انتخاب یک پزشک متخصص و کلینیک تخصصی برای انجام عمل زیبایی تزریق چربی می تواند تا حد زیادی به کاهش احتمال رخ دادن این عوارض کمک کند.

عوارضی که پس از عمل زیبایی تزریق چربی مشاهده خواهد شد عمدتا به دلیل آلرژی، حساسیت و عدم تخصص کافی تیم پزشکی خواهد بود در نتیجه با انتخاب درست می توانید به راحتی این عوارض را از بین برده و باعث جلوگیری از آن ها شوید.

  1. تورم و کبودی های خفیف در هفته های ابتدایی پس از عمل زیبایی fat injection
  2. خون ریزی یا قرمزی پوست در ناحیه مورد نظر عمل زیبایی تزریق چربی
  3. از بین رفتن نتایج و جذب شدن چربی ها به بدن بیمار
  4. ظاهر مصنوعی و یا توده ای مانند محل عمل زیبایی fat injection که به دلیل توپی شدن چربی هاست.
  5. واکنش های آلرژیک کهیر مانند
  6. طولانی شدن دوران نقاهت یا عفونت جزئی
  7. درد های جزئی در بافت یا بی حسی موقتی

هزینه تزریق چربی در سینه

هزینه های تزریق چربی در سینه

یکی از مهمترین معیار هایی که مردم برای انجام عمل های زیبایی و همچنین عمل زیبایی تزریق چربی در نظر دارند هزینه است، هزینه ها باعث خواهند شد تا حد زیادی تمامی انتخاب های افراد دچار تغییرات جدی ای شود.

در نتیجه این موضوعات در رابطه با عمل زیبایی fat injection نیز وجود خواهد داشت اما باید توجه کنید که هیچگاه نباید هزینه و قیمت را به تنهایی به عنوان یک معیار در نظر گرفت.

یکی از معیار های جدی ای که در رابطه با عمل زیبایی تزریق چربی وجود دارد کیفیت به دست آمده است.

کیفیت به دست آمده می تواند تا حدی بر هزینه تاثیر گذار باشد اما به این موضوع کاملا درست نخواهد بود و در نتیجه باید دقت داشته باشید که هنگام انجام عمل زیبایی تزریق چربی بهترین کلینیک و متخصص را انتخاب کنید تا با هزینه ای منصفانه و با کیفیتی قابل قبول عمل زیبایی fat injection را انجام دهد.

هزینه های ناشی از عمل زیبایی تزریق چربی می تواند به موارد مختلفی مرتبط باشد، به عنوان مثال دستمزد تیم پزشکی و جراح، هزینه های ناشی از استخراج چربی، هزینه بی حسی موضعی، داروها و نسخه های تجویز شده توسط پزشک و مواردی دیگر که تمامی آن ها می تواند بر هزینه های ناشی از عمل زیبایی fat injection تاثیر گذار باشد.

شما می توانید با مراجعه به ” کلینیک تخصصی پوست و مو مارال” و مشورت با متخصصین مجرب این کلینیک پوست و مو از قیمت تزریق چربی خود مطلع شود. جهت مشاوره با شماره 02144120537 تماس بگیرید.

همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت ، از مشاوره آنلاین بهره مند شوید


[ بازدید : 208 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کلینیک تخصصی زیبایی مارال است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]