تزریق چربی به زیر چشم و و فواید آن

چهارشنبه 23 مرداد 1398
19:07
مبین تقوی

تزریق چربی به زیر چشم و و فواید آن

تزریق چربی به زیر چشم

از گذشته تا به امروز، تحولات اساسی در روش های درمانی به وجود آمده که این روش ها، به علت پیشرفت های گسترده تکنولوژی و ابزار های پزشکی ممکن شده است. عمل زیبایی تزریق چربی، یکی از راه های درمانی زیبایی منحصر به فردی است که امروزه بسیار قابل توجه قرار گرفته است.

تزریق چربی در زیر چشم

در سال های نه چندان دور، زمانی که صحبت از سیاهی دور چشم می شد، افراد متخصص و غیر متخصص پای سبک زندگی و تغذیه را وسط می کشیدند و در نهایت با پذیرش نقش ژنتیک در بروز این مسئله، سعی در پذیرش این ویژگی به عنوان صفتی بهبود ناپذیر داشتند.

اما امروزه با شناخت گسترده ی جراحی های زیبایی تزریق چربی، در برخورد با سیاهی و کبودی دور چشم و مسائلی از این دست، مسیر های تازه ای برای درمان این موارد به عموم مردم معرفی شده است.

تزریق چربی به زیر چشم چه کاربردی دارد؟

بسیاری از زنان و مردان با گذر زمان و افزایش سن، حجم چربی زیر چشم خود را از دست می دهند و دچار گودی ها و فرورفتگی های زیر چشم خواهند شد.

در این صورت عمل زیبایی تزریق چربی به منزله ی معجزه ای خواهد بود که اثرات گذر زمان روی صورت اشخاص را کم رنگ خواهد کرد.

اگر شما دارای چشمانی فرورفته و گود می باشید و یا پوست زیر چشمتان کبود و سیاه رنگ می باشد، از خلاصی از دست این ویژگی ها ناامید نشوید و عمل زیبایی fat injection به زیر چشم را امتحان کنید.

تزریق چربی در زیر چشم چه کاربردی دارد

طی عمل زیبایی تزریق چربی، پزشک متخصص با خارج کردن چربی از قسمتی از بدن که دارای توده های چربی می باشد، و با تزریق آن به ناحیه ی زیر چشم شما، موجب به وجود آمدن تغییراتی شگرف در رنگ پوست زیر چشم شما و بافت پوست آن ناحیه خواهد شد.

گاهی نیز بر اثر تابش مداوم و طولانی مدت نور آفتاب، لکه های تیره رنگ یا کدری در ناحیه ی زیر چشم مشاهده می شود که عمل زیبایی fat injection برای این مشکل نیز یک راه حل محسوب می شود.

عمل زیبایی تزریق چربی، ایده آل ترین و موثر ترین روش برای رفع توقعات معقولانه ی شما از کیفیت و سلامت پوست زیر چشمتان خواهد بود.

هزینه های ناشی از تزریق چربی به زیر چشم

حقیقت این است که هزینه ی انجام عمل زیبایی تزریق چربی به زیر چشم برای همه ی افراد هزینه ی ثابتی نیست.

عوامل زیادی در تعیین هزینه ی انجام عمل زیبایی تزریق چربی تاثیر گذارند و با توجه به این که این موارد در افراد مختلف متفاوت است، هزینه ی انجام عمل زیبایی fat injection منحصر به فرد خواهد بود.

هزینه تزریق چربی در زیر چشم

از جمله موارد تاثیر گذار در هزینه ی عمل تزریق چربی، آناتومی شما و رویکردی است که پزشک برای صورت شما در نظر می گیرد. افراد با فرم صورت های مختلف مقادیر متفاوتی برای انجام عمل fat injection خواهند پرداخت.

تجربه ی پزشک، میزان تخصص وی و نیز مدت زمانی که صرف انجام عمل زیبایی تزریق چربی خواهد شد، از پارامتر های تغییر هزینه ی عمل زیبایی تغییر چربی می باشد.

حتی منطقه ی جغرافیایی که شما در آن زندگی می کنید نیز می تواند باعث تغییرات هزینه ی عمل تزریق چربی برای شما شود

در واقع هزینه ی عمل شما، بعد از انتخاب پزشک و کلینیک مورد نظرتان، و همچنین پس از معاینه و تعیین شدت و نحوه ی انجام fat injection توسط پزشک به طور دقیق مشخص می شود.

یعنی هزینه ی عمل پیوند چربی برای شما دقیقا به نیاز های شما و آنچه شما از نتیجه ی عمل انتظار دارید بستگی خواهد داشت.

در نهایت در نظر داشته باشید با این که هزینه ی یک عمل زیبایی مسئله ی قابل توجهی می باشد، اما در اعمال زیبایی همچون عمل زیبایی تزریق چربی، بهتر است سنجش کیفیت خدمات و میزان تخصص پزشک در اولویت انتخاب و تصمیم قرار گیرند.

مراقبت های بعد از تزریق چربی زیر چشم

با اینکه زمان استراحت مورد نیاز شما بعد از انجام عمل زیبایی تزریق چربی و طول دوره ی نقاهت این عمل، در اشخاص با شدت جراحی های مختلف، متفاوت است، اما عمل زیبایی fat injection فرایندی کم خطر با بهبود سریع می باشد.

مراقبت های بعد از تزریق چربی در زیر چشم

عمل زیبایی تزریق چربی با عوارض جانبی شدیدی همراه نبوده و با رعایت نکات و مراقبت هایی ساده و جزئی می توان در سریع ترین زمان ممکن به ایده آل ترین نتیجه ی ممکن از عمل زیبایی fat injection دست یافت.

موارد زیر، از جمله نکات مراقبتی بعد از انجام عمل زیبایی تزریق چربی می باشد:

1- توجه داشته باشید تا حداقل دو هفته بعد از عمل زیبایی fat injection روی صورت خود دراز نکشید.

در این مدت برای استراحت و خوابیدن، روی کمر و یا پهلوهای خود دراز بکشید تا فشاری به صورتتان وارد نشود.

2- انجام دادن فعالیت های سنگین و ورزش های سنگین را تا حداقل 10 روز بعد از عمل زیبایی تزریق چربی فراموش کنید.

3- تا دو هفته بعد از fat injection ، از مصرف الکل و یا آسپرین جدا اجتناب کنید.

4- از سونا یا حمام بخار تا 6 هفته بعد از انجام عمل زیبایی تزریق چربی استفاده نکنید.

5- تا زمان بهبودی کامل تمام کبودی ها، از تماس مستقیم پوست صورت با نور آفتاب جلوگیری کنید.

6- حواستان باشد که تا حداقل یک هفته بعد از عمل زیبایی تزریق چربی، از وارد کردن فشار با انگشت یا شی دیگری به پوست صورت خود جدا پرهیز کنید.

7- برای رفع کبودی های حاصل از fat injection به زیر چشم، می توانید از کمپرس های سرد بدون وارد کردن فشار به پوست ناحیه ی اطراف چشم استفاده کنید.

تاثیرات تزریق چربی در زیر چشم

تاثیرات ناشی از تزریق چربی زیر چشم

عمل زیبایی تزریق چربی زیر چشم علی رغم نوظهور بودن، طرفداران زیادی را بین مخاطبان جراحی صورت به خود اختصاص داده است.

از دلایل این محبوبیت، می توان به تاثیرات مفید و گسترده ی عمل fat injection در کنار عوارض محدود آن اشاره کرد.

از جمله تاثیرات مثبت انجام عمل تزریق چربی زیر چشم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- سوغات گذر زمان روی پوست افراد، چین و چروک های متنوع می باشد که fat injection به خوبی می تواند چین و چروک های ناحیه ی اطراف چشم را برطرف نماید.

2- نور خورشید می توان باعث به جا گذشت لک های محو و پررنگ روی پوست شود که تزریق چربی در رفع این لک ها نیز موفق عمل خواهد کرد.

3- بعضی از افراد به دلایل ژنتیکی و یا به مرور زمان به علت سبک زندگی و تغذیه ی ناسالم، شادابی پوست اطراف چشم خود را از دست می دهند و شاهد گودی و سیاهی پوست زیر چشم خود خواهند بود.

عمل زیبایی fat injection می تواند به خوبی این سیاهی و یا گودی را به هر دلیلی که به وجود آمده باشد برطرف نماید.

4- با توجه به پروسه ی عمل زیبایی تزریق چربی، نتیجه ی این عمل، شامل حذف چربی های اضافی قسمت هایی از بدن نیز خواهد شد.

5- عمل زیبایی fat injection با داشتن نتیجه ی طبیعی به عنوان بهترین و موثر ترین روش برای رفع نواقص صورت بدون ایجاد حساسیت تایید می شود.

6- جراحی تزریق چربی زیر چشم، با مرتفع کردن نواقص و عیوب پوست ناحیه ی زیر چشم و تاثیری بی نظیر در افزایش زیبایی صورت افراد، نقش چشمگیری در ارتقای میزان اعتماد به نفس و روحیه ی آن ها خواهد داشت.

شما می توانید با مراجعه به ” کلینیک تخصصی پوست و مو مارال” و مشورت با متخصصین مجرب این کلینیک پوست و مو از قیمت تزریق چربی خود مطلع شود. جهت مشاوره با شماره 02144120537 تماس بگیرید.

همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت ، از مشاوره آنلاین بهره مند شوید


[ بازدید : 153 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کلینیک تخصصی زیبایی مارال است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]