تزریق ژل به سینه

چهارشنبه 23 مرداد 1398
19:36
مبین تقوی

تزریق ژل به سینه

از آن جایی که امروزه همه افراد به زیبایی و جذابیت خود اهمیت می دهند، ظاهر سینه، نقش مهمی در زیبایی و اعتماد به نفس بانوان دارد، آن دسته از خانم هایی که از فرم و شکل سینه خود ناراضی هستند با استفاده از تزریق ژل به سینه خود، به فرم و شکل دلخواه خود میرسند.

از جمله عمل های زیبایی که امروزه در بین بانوان رایج است می توان به تزریق ژل در سینه اشاره کرد.

بعضی از خانم های که از شکل و حجم سینه خود ناراضی هستند از این روش استفاده میکنند. این تزریق بخاطر مزیت های که نسبت به عمل جراحی دارد مورد استقبال قرار گرفته و افراد زیادی برای افزایش حجم و ایجاد فرم دلخواه سینه از این روش مناسب و کم هزینه، استفاده می کنند.

تزریق ژل به سینه چیست و چگونه انجام می شود؟

تزریق ژل به سینه چیست و چگونه انجام می شود؟

امروزه از پر کننده پوستی یا filler injection برای رفع چین و چروک و افزایش حجم در ناحیه زیر پوستی استفاده می شود.

یکی از کاربرد های تزریق ژل، تزریق برای افزایش سایز سینه است.

تزریق ژل به سینه برای آن دسته از خانوم های لازم می شود که از حالت سینه های خود راضی نیستند و میخواهند با یک روش غیر جراحی به سایز مورد نظر برسند.

از جمله نکاتی که باید بعد از تزریق رعایت شود این است که فرد باید دارای وزن مناسبی باشد و همواره ورزش کند، نباید شخص به مدت 2 هفته قبل و بعد عمل از الکل و سیگار استفاده کند استفاده کند زیرا ممکن است عوارض جانبی بیشتری در فرد بروز کند و در نتایج نهایی تزریق اثرات بدی بگذارد.

برای افزایش حجم پستان ها از طریق تزریق ژل مراحل مختلفی باید طی شود که این مراحل عبارتند از:

1- ارزیابی و تشخیص محل برای تزریق

برای انجام تزریق ژل ابتدا پزشک مناطق مورد نظر برای تزریق را برسی کرده و محل های را برای تزریق ژل به پستان را انتخاب میکند.

2- تمیز کردن ناحیه و استفاده از بیهوشی موضعی

در مرحله بعدی پزشک، محل مورد نظر برای تزریق را ضدعفونی کرده و برای کاهش درد در حین تزریق از بیهوشی موضعی استفاده میکند.

3- مرحله filler injection

بعد از این مراحل، پزشک متخصص از طریق محل های انتخاب شده شروع به تزریق ژل به سینه می کند و با استفاده از ماساژ محل مورد نظر، ژل را در قسمت های مختلف سینه پخش می کند تا سینه به فرم مورد نظر برسد. کل فرایند تزریق ژل، متناسب با تعداد محل در نظر گرفته شده، ممکن است بین 15 دقیقه یا یک ساعت طول بکشد.

ریکاوری

بعد از اتمام مراحل، معمولا پزشک برای کاهش تورم ناشی از تزریق ژل و کاهش درد، توصیه میکند که یک یا دو روز، با استفاده از یک بسته یخ، جلوی تورم و درد را بگیرد. بعد این مراحل فرد می تواند از فرم دلخواه سینه خود لذت ببرد.

افزایش حجم سینه بدون جراحی با تزریق ژل به سینه

افزایش حجم سینه بدون جراحی با تزریق ژل به سینه

سایز و فرم پستان بانوان از قسمت های مهم بدن است که تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت افراد دارد و از دغدغه های امروزه بانوان می توان به افزایش حجم یا خوش فرم کردن سینه ها اشاره کرد.

از روش های که امروزه در بین بانوان برای افزایش حجم سینه رایج است استفاده از تزریق ژل در سینه، روشی کم هزینه، کم خطر و مناسبی در مقایسه با عمل جراحی می باشد.

در این روش که ابتدا با تزریق ژل به قسمت های در نظر گرفته شده در سینه، سپس ماساژ سینه که برای پخش شدن ژل صورت میگیرد، باعث افزایش حجم سینه در افراد می شود که این کار در عمل جراحی علاوه بر عوارض زیاد هزینه بالایی هم دارد که افراد در به سمت یک روش جایگزین و مناسب که تزریق ژل به سینه است هدایت میکند.

از جمله دلایلی که باعث می شود افراد خواستار افزایش حجم سینه خود شوند، می توان به این دلایل اشاره کرد:

  1. عدم تقارن در حجم سینه در مقایسه هر دو پستان
  2. ناراضی بودن از سایز و اندازه پستان
  3. کم بودن حجم پستان ها

برای اینکه نتیجه بهتری از تزریق خود داشته باشید از یک پزشک متخصص برای این کار کمک بگیرید.

از میت های تزریق ژل نسبت به جراحی می توان به کمتر بودن دوره ریکاوری، کم هزینه، کم خطر و آسان بودن تزریق اشاره کرد.

ژل مورد استفاده خطری ندارد و پس از تزریق باعث افزایش سایز سینه و بهبود فرم سینه می شود.

خطرات و عوارض احتمالی ناشی از تزریق ژل به سینه

خطرات و عوارض احتمالی ناشی از تزریق ژل به سینه

قبل از تزریق ژل در سینه باید به این نکته هم دقت کرد که تصمیم برای استفاده از filler injection برای افزایش حجم سینه علاوه بر مزیت هایی که دارد دارای عوارضی جانبی هم می باشد؛ اما در صورتی که تزریق ژل در سینه توسط پزشک متخصص که مهارت کافی در این زمینه داشته باشد انجام شود خطرات و عوارض احتمالی ناشی از تزریق ژل در سینه کم خواهد شد.

از جمله عوارضی که می شود برای تزریق ژل به سینه در نظر گرفت می توان این موارد اشاره کرد:

  1. عفونت در محل تزریق ژل در سینه
  2. به وجود آمدن آکنه در روی پوست
  3. به وجود آمدن تورم
  4. کبودی و خونریزی از محل تزریق
  5. قرمزی پوست
  6. خارش پوست

عوارض گفته شده معمولا موقتی بوده و در صورت رخ دادن می توان این موضوع را با پزشک متخصص خود در میان بگذارید تا با تجویز دارو عوارض جانبی را رفع کند.

در بعضی مواقع هم از طریق ماساژ می توان بعضی از عوارض جانبی را رفع کرد.

معمولا پزشکان برای اینکه نتایج مطلوبی در تزریق ژل در سینه حاصل شود توصیه میکنند که تزریق به پستان دوباره تکرار شود زیرا ژل تزریق شده ممکن است در تزریق اول ژل پراکنده شود و تاثیر قابل دلخواه را نداشته باشد.

خطرات و عوارض احتمالی ناشی از تزریق ژل در سینه در همه افراد متفاوت است و ممکن است در بعضی از افراد یا عوارضی رخ ندهد و یا عوارض کم باشد بخاطر همین قبل از تزریق، افراد با پزشک متخصص خود درباره حساسیت های که ممکن است به این تزریق داشته باشند، گفتگو کنند.

پزشکان توصیه میکنند که زنان در حین دوران بارداری برای افزایش حجم سینه از filler injection خودداری کنند و به زمان بعد بارداری انتقال دهند تا مشکلاتی برای اشخاص و فرزند آنها رخ ندهد.

از جمله افرادی که از تزریق ژل در سینه منع می شوند دختران زیر 18 سال هستند، این افراد باید تا رشد کامل سینه های خود صبر کنند.

نتایج ناشی از تزریق ژل به سینه

نتایج ناشی از تزریق ژل به سینه

نتایج تزریق ژل در سینه بعد از تزریق بلافاصله آشکار می شود و ممکن است این دفعات تزریق متناسب با نوع filler injection تا رسیدن به یک نتیجه دلخواه بارها و بارها انجام شود.

بعد از تزریق ژل در سینه شخص مورد نظر، سینه شکل و فرم طبیعی به خود میگیرد و نباید افراد نگرانی درباره شکل و فرم پستان بعد تزریق داشته باشند.

از جمله نتایج ناشی از تزریق ژل به سینه می توان به افزایش حجم سینه و رسیدن به فرم ایده ال و رفع عدم تقارن در پستان ها اشاره کرد.

افزایش حجم پستان و رسیدن به فرم دلخواه باعث افزایش زیبایی و جذابیت شخص نیز می شود.

تزریق ژل در سینه علاوه بر تاثیری که بر روی ظاهر شخص می گذارد، نتایج مهمی نیز در زندگی شخصی افراد نیز دارد.

افزایش اعتماد به نفس، زیبایی و جذابیت از نتایجی است که تزریق ژل به پستان در زندگی اشخاص تاثیر میگذارد.

علاوه بر نتایج مثبت گفته شده می توان به نتایج منفی تزریق هم اشاره کرد که عمده این نتایج موقتی هستند و با تجویز دارو و توصیه های پزشک متخصص درباره مراقبت های بعد تزریق می توان این عوارض جانبی را رفع کرد.

شما می توانید با مراجعه به ” کلینیک تخصصی پوست و مو مارال” و مشورت با متخصصین مجرب این کلینیک پوست و مو از قیمت تزریق ژل خود مطلع شود. جهت مشاوره با شماره 02144120537 تماس بگیرید.

همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت ، از مشاوره آنلاین بهره مند شوید.


[ بازدید : 163 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کلینیک تخصصی زیبایی مارال است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]