کاشت مو با تراکم بالا

دوشنبه 28 مرداد 1398
19:31
مبین تقوی


امروزه روش های نوین و جدیدتر کاشت مو به دلیل داشتن مزیت های بیشتر و عوارض کمتر جایگزین روش های قدیمی تر و سنتی انجام این عمل زیبایی شده اند، از همین نظر نتایج و آثار بدست آمده از انجام عمل زیبایی کاشت مو نیز نسبت به گذشته بهتر شده و پیشرفت کرده، این روش های جدید را می توان به صورت های تاثیر گذار تر انجام داد که در ادامه به بررسی جنبه های مختلف آن پرداخته خواهد شد.

کاشت مو با تراکم بالا

آیا کاشت مو با تراکم بالا امکان پذیر است؟

کم پشتی مو و طاسی سر می تواند دلایل زیادی داشته باشد که افراد مختلف با نادیده گرفتن برخی از این دلایل موجب ریزش موهای سر خود می شوند، داشتن یک رژیم غذایی ناسالم که ممکن است به مو ها آسیب برساند، استرس و تنش های عصبی و موارد دیگر از علل این عارضه می باشند، در هر حال یکی از بهترین راه حل ها برای رفع این مشکل کاشت مو می باشد.

عمل زیبایی کاشت مو یا hair transplant یکی از راه حل های تاثیر گذار برای رفع مشکل طاسی و کم پشتی مو است، در سال های اخیر نیز روش های جدیدتر و پیشرفته تر انجام عمل کاشت مو همگام با پیشرفت علم پزشکی روانه بازار عمل های زیبایی و جراحی های پلاستیک شده اند، این روش های نوین به بیماران اجازه می دهند تا عمل زیبایی hair transplant را با تراکم بالا انجام دهند.

آیا کاشت مو با تراکم بالا امکان پذیر است

به صورت کلی کاشت مو با تراکم بالا به نوعی از این عمل زیبایی گفته می شود که بتوان تنها در یک جلسه درمان تعداد زیادی از تار موهای گرفته شده از بانک مو را پیوند زد، انجام عمل زیبایی hair transplant به این روش به دلیل تعداد بالای تار موهای کاشته شده در یک جلسه سریع تر صورت گرفته و نتایج آن به وضوح قابل مشاهده خواهد بود.

برای کاشت مو به صورت پرتراکم نیاز به تار موهای بیشتری برای پیوند است تا تراکم موهای کاشته شده بالا رود، با استفاده از برخی روش های نوین و جدید انجام عمل زیبایی hair transplant مانند FUT، FIT، SUT و موارد دیگر می توان کاشت مو را با تراکم بالا انجام داد، در انجام این نوع از عمل زیبایی موهای گرفته شده از منطقه ای اهدا کننده مو در پشت سر بیشتر خواهد بود.

نحوه انجام عمل زیبایی کاشت مو با تراکم بالا

ابتدا لازم است تا بیمار با یک پزشک متخصص پوست و مو درباره نوع عمل زیبایی hair transplant و قدرت بانک موی خود گفت و گو کرده و مشاوره بگیرد، پس از اینکه مشخص شد آیا بیمار می تواند کاشت مو با تراکم بالا انجام دهد یا خیر، مقدمات و برنامه ریزی های لازم برای انجام عمل زیبایی کاشت مو فراهم می شود.

با شروع روند عمل زیبایی کاشت مو ابتدا پزشک متخصص منطقه ای از پوست سر بیمار که قرار است موهای پیوندی برداشته شوند را بصورت موضعی بی حس می کند.

نحوه انجام عمل زیبایی کاشت مو با تراکم بالا

سپس با استفاده از ابزار مخصوص برش های کوچکی روی ناحیه اهدا کننده مو زده شده و فولیکول های مو حاوی تار های مو با تراکم بالا از آن قسمت برداشته می شوند، پس از آن جای برش ها با یک سوزن نازک و نخ مخصوص بخیه زده می شوند.

در گام بعدی فولیکول های برداشته شده از بانک به قطعات کوچکتر به نام گرافت تقسیم می شوند، گرافت ها حاوی چند عدد تار موی ارزشمند و غنی گرفته شده از منطقه اهدا کننده هستند.

سپس با استفاده از سوزن های بسیار کوچک حفره هایی روی پوست منطقه ای که قرار است کاشت مو انجام گیرد یا به اصطلاح منطقه گیرنده مو به وجود می آید.

در مرحله آخر از انجام عمل زیبایی hair transplant پزشک جراح واحد های حاوی تارهای مو را با دقت و ظرافت در حفره های ایجاد شده می کارد، این عمل هزاران بار تکرار می شود تا موهای کاشته شده بصورت پرتراکم منطقه گیرنده را پوشش دهند.

پس از اتمام پروسه کاشت مو سر بیمار توسط پزشک معالج باند پیچی شده و بیمار می تواند بلافاصله مرخص شود.

مزیت های کاشت مو با تراکم بالا

اقدام به درمان کم پشتی مو و طاسی سر به روش کاشت مو با تراکم بالا دارای مجموعه ای از مزایا و برتری هایی بوده که تاثیرات آن به وضوح قابل مشاهده خواهند بود.

مزیت های کاشت مو با تراکم بالا

از این نظر عمل زیبایی hair transplant یکی از بهترین گزینه ها برای درمان مشکلات مربوط به کم پشتی مو است، برخی از این مزیت های کاشت موی پرتراکم عبارتند از:

  1. یکی از مهمترین و اصلی ترین مزیت های کاشت مو به این روش زیباتر و جوان‏تر شدن ظاهر بیمار است، با استفاده از این روش تراکم بالایی از موهای ریخته شده دوباره به قسمت های کم پشت و طاس برخواهند گشت.
  2. با انجام عمل زیبایی hair transplant و پرپشت شدن موهای سر اعتماد بنفس شخص بالاتر رفته و تاثیر مثبتی در روابط اجتماعی وی خواهد گذاشت.
  3. با کاشت مو به صورت پر تراکم موهای کاشته شده بصورت کاملا طبیعی و زیبا جلوه کرده و احتمال ریزش دوباره آن ها نزدیک به صفر خواهد بود.
  4. پروسه عمل زیبایی hair transplant تحت بی حسی موضعی انجام گرفته و بیمار دردی حس نمی کند و عوارض آن کمتر خواهد بود.
  5. با کاشت تعداد زیادی از واحد های حاوی تار های مو در یک جلسه درمان عمل زیبایی کاشت مو در یک روز انجام شده و در وقت و هزینه شما صرفه جویی خواهد شد.
  6. این روش قابل اعتماد ترین و کم هزینه ترین راه حل برای کاشت مو در مساحت های بزرگتر روی سر است.

عوارض احتمالی کاشت مو با تراکم بالا

عوارض احتمالی کاشت مو با تراکم بالا

احتمال این نیز وجود دارد که عمل زیبایی کاشت مو با تراکم بالا با برخی عوارض جانبی ناشی از آن همراه شود.

این عوارض را می شود با انتخاب یک پزشک متخصص باتجربه و ماهر، رعایت نکات و مراقبت ها و همچنین دنبال کردن دستورالعمل های ارائه شده توسط پزشک معالج تا حد امکان کاهش داد، این عارضه ها به موارد زیر می باشند:

  1. امکان ریزش موهای پیوند زده شده بصورت موقت که پس از گذشت مدتی دوباره رشد خواهند کرد.
  2. احتمال بروز عفونت و خونریزی در انجان عمل زیبایی hair transplant وجود دارد، هرچند که احتمال آن بسیار پایین است اما بهتر است تا در صورت مشاهده این موارد سریعا به پزشک معالج اطلاع داده شود.
  3. احتمال رخ دادن برخی عارضه های جانبی مانند تورم سر، احساس خارش در مناطق کاشته شده مو، کبودی در اطراف چشم و مناطق تحت درمان و همچنین بی حسی و کرخت شدن پوست سر در این مناطق.
  4. برای بهره مندی از مزیت های انجام عمل زیبایی hair transplant با تراکم بالا بیمار باید بانک موی غنی داشته باشد تا در کاشت مو مشکلی پیش نیاید.
  5. لازم به ذکر است در صورت مشاهده هرگونه عوارض پس از انجام عمل زیبایی کاشت مو بهتر است تا با پزشک خود تماس حاصل فرمایید و وی را در جریان بگذارید، در صورت تجویز دارو یا ارائه دستورالعمل برای رفع این عارضه باید به آن ها عمل کرده و سلامتی خود را به صورت کامل بدست آورید.

شما می توانید با مراجعه به ” کلینیک تخصصی پوست و مو مارال” و مشورت با متخصصین مجرب این کلینیک پوست و مو از قیمت کاشت مو خود مطلع شود. جهت مشاوره با شماره 02144120537 تماس بگیرید.

همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت ، از مشاوره آنلاین بهره مند شوید.

https://maral-clinic.com/planting-high-density-hair/



[ بازدید : 461 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کلینیک تخصصی زیبایی مارال است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]