بهترین دکتر برای تزریق چربی

پنجشنبه 31 مرداد 1398
12:52
مبین تقوی

ممکن است هنگامی که قصد انجام یک عمل زیبایی یا پلاستیک را دارید پزشکان مختلفی به شما معرفی و توصیه شوند، برخی از آشنایان که تجربه کار با یک پزشک را دارند وی را به شما معرفی می کنند یا تبلیغات پر زرق و برق انجام عمل های زیبایی با کیفیت را در خیابان ها و فضای مجازی دیده اید.

اما بهترین روش برای انتخاب یک پزشک مناسب برای انجام عمل جراحی خاص مانند تزریق چربی چیست؟


انتخاب یک پزشک مناسب برای عمل زیبایی تزریق چربی


چگونه می توان بهترین پزشک جراح را برای انجام عمل زیبایی خود انتخاب نمود؟

برای پاسخ به این پرسش ها به شما توصیه می شود که به مطالعه برخی نکات و مطالب عنوان شده درباره عمل زیبایی تزریق چربی و انتخاب بهترین دکتر برای انجام آن بپردازید.


بهبود ظاهر بدن و اندام ها با تزریق چربی

تزریق چربی یک عمل زیبایی محسوب می شود و همان طور که از اسم اش پیداست هدف آن بهبود و تقویت زیبایی ظاهری بدن و اندام های شخص بیمار است. در این زمینه عمل های زیبایی و جراحی های پلاستیک مختلفی وجود دارد که همگی به حفظ زیبایی ظاهری شما و بهبود آن کمک می کنند.

هر کدام از این روش ها دارای مجموعه ای از مزایا و عوارض هستند که تزریق چربی یا Fat Injection به دلیل استفاده از بافت های زنده ی چربی که از بدن خود بیمار گرفته شده یک روش طبیعی و اثر بخش محسوب می شود که اغلب به افراد توصیه می شود تا از روش تزریق چربی برای بهبود و حفظ زیبایی اندام ها و بدن خود استفاده کنند.


بهبود ظاهر بدن و اندام ها با تزریق چربی


در عمل زیبایی Fat Injection چربی های اضافی که بیمار نمی خواهد در اندام ها و بدن وی دیده شوند توسط پزشک متخصص مشخص شده و سپس طی یک فرآیند استخراج برداشته می شوند.

در این گام چربی هایی که اضافی هستند و شکل نامناسبی به اندام های مختلف مانند ران ها، پهلو ها، شکم، باسن و غیره می دهند، برداشته می شوند.

با برداشتن چربی های اضافی ظاهر بدن و اندام ها به مراتب بهتر شده و نتایج آن به وضوح قابل مشاهده خواهد بود.

پس از طی چند مرحله از انجام عمل زیبایی تزریق چربی نوبت به خود فرآیند تزریق می رسد.

در این مرحله چربی های استخراج شده از بدن بیمار توسط چند سوزن و سرنگ کوچک به مناطق مورد نظر از بدن و اندام ها تزریق می شود.

موارد تزریق چربی می تواند روی صورت به منظور حجم دادن به لب ها و گونه ها، رفع چین و چروک ها، رفع افتادگی پوست صورت و اطراف گردن و غیره انجام گیرد.

همچنین تزریق چربی در بخش هایی از بدن مانند سینه ها و باسن به منظور حجم دهندگی استفاده می شود و باعث بهبود ظاهر اندام ها و بدن خواهد شد.


ویژگی های بهترین پزشک برای انجام تزریق چربی

تمام جراحان پلاستیک و متخصصان عمل زیبایی باید توسط سازمان نظام پزشکی کل کشور تایید شوند.

از این رو پزشکان دارای صلاحیت باید دارای مجوز باشند در غیر این صورت صلاحیت لازم برای انجام عمل زیبایی تزریق چربی را ندارند.


ویژگی های بهترین پزشک برای انجام تزریق چربی


جراحی پلاستیک یک تخصص بسیار پیچیده است که نیاز به سال ها تجربه و آموزش دارد، پزشک مورد نظر برای انجام Fat Injection باید تجربه و مهارت های لازم را داشته باشد تا عمل تزریق چربی بدون هیچ مشکلی انجام گیرد و بیمار از نتایج آن راضی باشد.

جراح پلاستیک علاوه بر داشتن مهارت و تجربه باید روابط عمومی خوبی نیز داشته باشد، تفاوت یک جراح خوب با یک جراح سطح پایین را می شود از تعامل و نحوه برخورد وی با بیمار خود تشخیص داد.

پزشک جراح شما باید دلسوزانه به احساسات و نگرانی های شما اهمیت دهد و مدام سلامت جسمی شما را بررسی کند. در انجام عمل زیبایی تزریق چربی پزشک جراح باید اعتماد بنفس داشته و اجازه ندهد به بیمار استرس وارد شود، وی را از نتایج به عمل آمده پس از انجام Fat Injection آگاه کرده و توضیحات لازم را به بیمار بدهد.

داشتن سابقه خوب نیز یکی دیگر از ویژگی های پزشک خوب و معتبر در زمینه جراحی پلاستیک و تزریق چربی است.

بیمار می تواند با بررسی سابقه پزشک خود و پرس و جو درباره وی از میزان صلاحیت و مهارت های جراح مورد نظر اطمینان حاصل نماید تا تصمیم گیری برای انجام عمل زیبایی تزریق چربی برای وی آسان تر شود.


انتخاب یک پزشک مناسب برای عمل زیبایی تزریق چربی

اساسا انتخاب ها زندگی انسان را می سازند و تفاوت یک انتخاب خوب و یک انتخاب بد را میشود به راحتی حس کرد.

انتخاب پزشک مناسب و دارای صلاحیت برای انجام عمل زیبایی تزریق چربی و دیگر جراحی های پلاستیک نیز از این قاعده مستثنا نیست.


انتخاب یک پزشک مناسب برای عمل زیبایی تزریق چربی


لازم و ضروری است تا پیش از تصمیم به انجام Fat Injection تمام موارد را بررسی کرده و نقاط قوت و ضعف پزشک خود را بسنجید و در نهایت با در نظر گرفتن همه موارد تصمیم نهایی خود را بگیرید تا نتایج دلخواه شما حاصل شوند.


این موضوع به اندازه ای از اهمیت بالایی برخوردار است که شما می توانید نتیجه آن را تا مدت زمانی طولانی و یا حتی تا آخر عمر ببینید.

چرا که انتخاب یک پزشک سطح پایین و بدون صلاحیت برای تزریق چربی نه تنها می تواند شما را از رسیدن به نتایج دلخواه و بهبود ظاهر اندام های خود باز دارد بلکه امکان این وجود دارد که با سهل انگاری و بی دقتی در انجام عمل زیبایی باعث بوجود آمدن خطرات و عوارض جانبی مانند عفونت و غیره شود و آسیب های جبران ناپذیری به شما وارد کند.

در طرف مقابل انتخاب یک پزشک با تجربه و دارای صلاحیت در انجام عمل زیبایی تزریق چربی اضطراب و نگرانی های شما را از نتایج بعد از عمل و خطرات احتمالی هنگام عمل کاهش می دهد و پس از انجام عمل Fat Injection نتایجی راضی کننده و درخشان به دنبال خواهد داشت.

ظاهر بدن و اندام های شما بهبود یافته و شما با دیدن این نتایج و زیبایی ظاهری خود اعتماد بنفس بیشتری پیدا می کنید، این ثمره ها سالیان سال همراه شما خواهند بود.

پس اهمیت انتخاب یک پزشک مناسب برای انجام عمل زیبایی تزریق چربی کاملا واضح است از این رو توصیه می شود تحقیقات و بررسی های لازم را پیش از انجام عمل صورت گیرد و در صورت اطمینان کامل از پزشک جراح مورد نظر اقدام به تزریق چربی شود.


نکاتی برای انتخاب دکتر مناسب برای تزریق چربی


نکاتی برای انتخاب دکتر مناسب برای تزریق چربی

در انتخاب پزشک جراح برای انجام عمل تزریق چربی خود بهتر است از روی آگاهی عمل کنید، دانستن برخی نکات زیر به شما این آگاهی را می دهد تا بتوانید بهترین پزشک را برای انجام عمل زیبایی Fat Injection مورد نظر خود انتخاب کنید پس توصیه می شود تا این نکات را درباره انتخاب پزشک مناسب مطالعه کرده و خوب به خاطر بسپارید:

1- قبل از اقدام به تزریق چربی از صلاحیت پزشک جراح اطمینان حاصل کنید، وی می بایست مورد تایید سازمان های مرتبط بوده و دارای مجوز های رسمی برای انجام این کار باشد.

2- درباره تجربیات و تخصص پزشک جراح تحقیق کنید و آن را مورد تایید قرار دهید. تخصص هر پزشک جراح پلاستیک یا جراح زیبایی در یک زمینه است.

به عنوان مثال رجوع به یک جراح زیبایی بینی برای عمل زیبایی تزریق چربی نمی ‏تواند نتایج و اثرات ثمر بخشی به دنبال داشته باشد چرا که صرفا جراح زیبایی بودن کافی نیست و پزشک جراح باید از تخصص های لازم و کافی برای Fat Injection برخوردار باشد.

3- به نحوه برخورد پزشک جراح و کادر پزشکی وی توجه کنید، شما باید به طور کامل با جراح زیبایی و تیم جراحی راحت باشید تا سوالات و نگرانی های خود را با آن ها در میان گذاشته و از روند عمل زیبایی خود و نتایج آن مطمئن شوید.

4- اطلاعاتی در مورد مرکز یا بیمارستانی که قرار است Fat Injection صورت گیرد، کسب کنید.

حفظ سلامتی شما در طول انجام عمل بستگی به شرایط مهیا شده در اتاق عمل و همچنین امکانات و ابزار آلات مورد استفاده دارد.

5- و در آخر باید نحوه خدمات به مشتری را نیز در نظر بگیرید، پس از ورود به مطب جراح زیبایی مشخص خواهد شد که خدماتشان چگونه است.

شما می توانید با مراجعه به ” کلینیک تخصصی پوست و مو مارال” و مشورت با متخصصین مجرب این کلینیک پوست و مو از قیمت تزریق چربی خود مطلع شود. جهت مشاوره با شماره 02144120537 تماس بگیرید.

همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت ، از مشاوره آنلاین بهره مند شوید.

برای مشاهده ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید:

https://maral-clinic.com/best-doctor-for-fat-injections/

برای ورود به سایت اصلی کلینیک مارال بر روی لینک زیر کلیک کنید:
https://maral-clinic.com/



[ بازدید : 549 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کلینیک تخصصی زیبایی مارال است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]