تزریق چربی به صورت چیست

چهارشنبه 23 مرداد 1398
19:22
مبین تقوی

تزریق چربی به صورت چیست

تزریق چربی به صورت

یکی از اصلی ترین باور های مردم در زمینه پیری این است که فکر می کنند زمانی که پیر شده اند این موضوع باعث ایجاد چین و چروک و خطوط زیادی در صورت شده و در نهایت منجر به افتادگی پوست خواهد شد، اما حقیقت چیز دیگری است، حقیقت این است که این کاهش حجم صورت است که منجر به افتادگی پوست و چین و چروک خواهد شد.

تزریق چربی به صورت چیست

مشکلی که به راحتی با استفاده از عمل زیبایی تزریق چربی برطرف خواهد شد.

این از دست دادن حجم صورت می تواند موجب شود تا شکاف ها و خطوط عمیقی در صورت به وجود آید که در نتیجه آن بافت استخوانی صورت کاملا مشخص شده و نمایان می شود و ممکن است کمی ناخوشایند به نظر رسد.

این موضوع یکی از شناخته شده ترین دلایلی است که باعث نمایان شده نشانه های پیری می شود که به راحتی توسط عمل زیبایی تزریق چربی قابل درمان است.

عمل زیبایی تزریق چربی به صورت چیست؟

یکی از بزرگترین راه های درمانی یا به عبارتی ترمیمی این مشکل استفاده از عمل زیبایی تزریق چربی می باشد، کانتورینگ یا ترمیم زیبایی بافت های صورت می تواند باعث شود تا این چین و چروک ها و افتادگی های پوستی نشانی از خود باقی نگذارند و در حقیقت افزایش سن و پیری مشاهده نشود و زیاد به چشم نیاید.

افرادی ممکن است صورت های گرد یا لاغری و کشیده ای داشته باشند که این موضوع به شدت دیده خواهد شد، اما موضوع اصلی این است که تمامی این افراد در سن پیری می توانند نسبت به انجام عمل زیبایی تزریق چربی اقدام نمایند تا از شر این مشکلات رهایی یابند.

در عمل زیبایی تزریق چربی در ابتدا پزشک متخصص و تیم جراحی توسط روش ها و تکنولوژی های مشخصی چربی های زائد بانک سلول های چربی بدن را استخراج خواهد کرد، این استخراج از نواحی مختلفی از قبیل باسن، ران، پهلو و شکم انجام خواهد گرفت.

سلول های چربی استخراج شده توسط روش های مختلف جراحی مانند لیپوماتیک پس از تصفیه برای عمل زیبایی تزریق چربی قابل استفاده خواهد بود. در چنین شرایطی فرد می تواند به راحتی زیبایی و بافت صورت خود را بازیابی نماید.

عمل زیبایی تزریق چربی یکی از روش هایی است که به شما این اجازه را می دهد تا در کنار رفع تمامی چین و چروک های صورت و تمامی مشکلات آن بتوانید المان های جذابی نیز به صورت خود اضافه کنید.

این مشکلات چه بر اثر پیری باشد و چه بر اثر مواردی دیگر به راحتی توسط عمل زیبایی fat injection قابل درمان خواهند بود.

تزریق چربی به صورت چگونه انجام می شود؟

اولین گام و مهمترین گام از مراحل انجام عمل زیبایی تزریق چربی این است که صورت و بافت صورت فرد در ابتدا به نوعی مشخص خواهد شد و دقیقا جای تمامی عوارض و نقاطی که به موجب پیری باعث مشخص شدن استخوان ها شده و یا خطوط عمیقی ایجاد شده است مشخص می گردد.

در این مرحله پزشک متخصص با ظرافت خاصی مشخص خواهد کرد که تمامی چین و چروک در چه نقاطی وجود دارند و برای رفع آن ها باید عمل زیبایی fat injection دقیقا در چه نقطه ای انجام شود.

نقاط استراتژیکی که توسط پزشک متخصص برای نواحی مختلف صورت شما مشخص خواهد شد به اصطلاح نقاط تعیین کننده ای هستند که برای عمل زیبایی تزریق چربی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

این نقاط پس از اینکه سلول های چربی آماده تزریق شدند به خوبی ضد عفونی شده و پس از بی حسی موضعی در ناحیه مشخص شده تحت عمل زیبایی fat injection قرار خواهند گرفت.

محل عمل زیبایی تزریق چربی باید به خوبی از هر گونه باکتری پاکسازی شود تا از به وجود آمدن عوارض جانبی و خطرات احتمالی جلوگیری به عمل آید.

در آخرین مرحله با دقت بسیاری سلول های چربی در جای درست خود تزریق خواهند شد تا در محل جدید و بافت جدید به حیات خود ادامه دهند.

نتایج تزریق چربی به صورت

نتایج و تاثیرات تزریق چربی به صورت

با توجه به اهداف مختلفی که برای عمل زیبایی تزریق چربی در نظر گرفته می شود اشخاص ممکن است نتیجه ای خاص را دریافت نمایند.

به عنوان مثال برخی از افراد صرفا برای رفع چین و چروک و افتادگی های صورت خود از عمل زیبایی fat injection استفاده خواهند کرد و این موضوع برای این دسته از افراد حائز اهمیت است.

برخی دیگر از افراد هیچ مشکلی با چین و چروک ها و پوست صورت خود ندارند و هدف نهایی آن ها از عمل زیبایی تزریق چربی کاشت گونه و یا افزایش زیبایی ظاهری خود است.

نتایجی که توسط عمل زیبایی fat injection به دست خواهد آمد به صورت موقتی تنها پس از چند دقیقه از تمام شدن عمل زیبایی تزریق چربی قابل مشاهده است و فرد می تواند به راحتی نتایج را مشاهده نماید.

البته نتایجی که در اولین ساعات پس از عمل زیبایی fat injection مشاهده می شود نهایی نبوده و صوت و بافت دچار کمی تورم و حالت غیر عادی خواهد بود، برای اینکه بتوانید نتایج نهایی و زیبایی عمل زیبایی تزریق چربی را مشاهده نمایید بهتر است کمی صبر کنید تا دوران نقاهت و بهبودی عمل زیبایی تزریق چربی به درستی به پایان برسد.

راه کارهای مختلفی وجود دارد که می تواند باعث شود دوران نقاهت و بهبودی شما زمان کمتری داشته باشد. یکی از مهمترین نکاتی که در مورد دوران نقاهت پس از عمل زیبایی fat injection ذکر می شود راهکار هایی برای کاهش تورم و ناراحتی های ناشی از عمل زیبایی تزریق چربی می باشد.

مراقبت های بعد از تزریق چربی به صورت

مراقبت های بعد از تزریق چربی به صورت

معمولا پس از انجام عمل زیبایی تزریق چربی نکات بسیار زیادی وجود دارد که می تواند در نتایج به دست آمده تاثیر گذار باشد و حتی موجب ناخوشایندی نتایج عمل زیبایی fat injection شود.

به طور مثال اگر شما پس از امام روند عمل زیبایی تزریق چربی نکات مورد نظر و دستورالعمل هایی که پزشک متخصص شما اعلام کرده است را رعایت نکنید ناچارا مجبور خواهید بود تا عوارض این عمل زیبایی را تحمل کنید.

اما با رعایت چند نکته به راحتی می توانید دوران نقاهت خوبی را پشت سر گذاشته و از نتایج به دست آمده از عمل زیبایی تزریق چربی لذت ببرید.

معمولا برای کاهش تورم و درد از کمپرس های یخ استفاده خواهد شد و نکات دیگری نیز از جمله مصرف دارو و نکات پزشکی حیاتی و الزامی می باشد.

  1. سعی کنید طبق نظر پزشک خود از مصرف دخانیات و سیگار کشیدن برای چند هفته قبل و بعد از عمل زیبایی تزریق چربی خودداری نمایید.
  2. مصرف داروهای مکمل گیاهی و مشروبات الکلی را برای چند هفته متوقف کنید.
  3. مصرف آسپرین و وافارین که باعث رقیق شدن خون خواهد شد را تا اطلاع ثانوی پزشک خود متوقف کنید.
  4. از مالش دادن و وارد کردن فشار زیاد بر روی ناحیه عمل زیبایی تزریق ژل خودداری نمایید.
  5. ممکن است کمی قرمزی پوست، خارش یا تورم در ناحیه fat injection مشاهده کنید که این موضوع عادی بوه و جای هیچ نگرانی وجود ندارد در نتیجه بهتر است به دستورات پزشک خود به خوبی گوش دهید.
  6. ممکن است برای دائمی بودن و حس کردن نتایج نهایی تزریق چربی نیاز به تکرار مجدد آن باشد در نتیجه حتما به آن دقت کنید.

شما می توانید با مراجعه به ” کلینیک تخصصی پوست و مو مارال” و مشورت با متخصصین مجرب این کلینیک پوست و مو از قیمت تزریق چربی خود مطلع شود. جهت مشاوره با شماره 02144120537 تماس بگیرید.

همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت ، از مشاوره آنلاین بهره مند شوید.


[ بازدید : 150 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کلینیک تخصصی زیبایی مارال است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]